woensdag 28 december 2011

TwitPics :)

Deze keer weer een aantal fototjes, ik ga deze rubriek nu gewoon twitpics noemen. Betere naam. x


Spiegeltje, gekregen met pakjesavond,, en de ipod ook ;)



Kaft papier van m'n wiskunde boek af en m'n agenda kapot. gaat goed zo.




Frans leren voor een so.




Nagels gelakt, je zag het alleen niet zo goed.




Keyboard spelen, maar ik kan het niet echt goed. xd




Coindozer spel aan het spelen, ben inmiddels bij level 22 of 23




Ik verveelde me, daarom ging ik foto's bewerken op mijn iPod.




Just Dance 3 aan het doen. 4 sterren voor een liedje wat ik nog nooit had gedaan.




Nieuwe app, dip dye uitproberen :)




Yes, weer nagellakken.




Nagels af. haha, oliebol op de achtergrond.




Zoveel mogelijk namen met een M verzinnen,, Marie en Marente boven aan :)




Weer coindozer spelen, ik had maar een paar munten liggen.




Yeaah, sneeuwpop!




ooops, wel heel erge troep in m'n kamer.




Shirtje bij de new yorker, leuke tekst,, -,-


Dat was het voor deze keer weer!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten