donderdag 9 februari 2012

Twitpics :) #3

Deze keer weer foto's die ik getwitterd heb, niet zo veel deze keer, maar alsnog een artikeltje. Volg me @_XAnnikaX_





Nieuwe p-uren. Dat zijn of bijlesuren of vrije keuze vakken, van dat laatste had ik er twee, koor en duits.



Mijn niet zo interessante verhaal voor Engels.



Beetje veel zwart aan aha.



Kijk een hoe stoer Laura en Kim aan het schommelen waren. Was leuk toen!



Tessa en ik met onze supermooie bowlschoenen!



Deze foto leek bewerkt, maar eigenlijk was het gewoon op een regenachtige dag buiten met een blackberry gemaakt.



Weer eens heel erg achterlopen met wordfeud met Esthy!



Nagels lakken ;D




Pfff, dat laden met blackberry duurt zo lang!



Ahah, een zaklamp voor m''n mobiel.



Huiswerk van vandaag, voor Levensbeschouwing deze tijdbalk in het net maken, en dat terwijl je pas sinds 17.00 achter de computer kon.

Dit was het weer voor deze keer.

xlovee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten