maandag 20 mei 2013

FOREVER 21 wishlist.

Een van mijn favoriete winkels is forever 21 , toen ik laatst op hun website keek, leek het me leuk om weer eens een wishlist te maken. En deze ga ik dan ook vandaag met jullie delen.
 

 
Front-Tie Striped Shirt
 
Deze blouse vind ik echt heel leuk, ik houd van die strepen en ik vind het leuk dat je het voor kan strikken ! Deze kost 21,75 euro.
 
 
Frayed Striped Denim Shorts
 
Alweer iets met streepjes! Nu deze shorts. Ik vind deze echt heel leuk, haha. 19,75 euro.
 
Wraparound Arrow Ring
 
Ik vind deze ring echt leuk! En hij doet me denken aan een vis, en dat is grappig. En ook de prijs is leuk. 1,90 euro.
 
 
 
Heathered Dolman Cardigan
 
En als laatste dit vrij simpele vestje. Ik weet niet wat het is, maar ik vind 'm leuker dan normale vestjes. Deze kost 19,75 euro.
 
 
Liefs,
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten