dinsdag 22 oktober 2013

''I think your hair looks much better pushed over to one side''

 
Een van mijn favoriete artiesten van de laatste tijd is Charli XCX. In dit artikel wil ik wat meer over haar vertellen.

Mijn fandom voor Charli begon toen ik een beetje op youtube aan het kijken was, toen zag ik ineens Charli XCX en opzich wilde ik wel weten wie het was. Toen ik een paar liedjes van haar had geluisterd was ik gelijk fan! Ik vind haar stijl en muziek echt geweldig. Ik zou ook naar een optreden van haar in Amsterdam gaan, helaas werd dat optreden afgelast, bummer.
 
Charlotte Aitchison, zoals de zangeres eigenlijk heet, is geboren op 2 augustus 1992 in Stevenage, Engeland. Misschien ken je Charli wel van het nummer ''I love it'' van Icona Pop. Charli heeft dit nummer geschreven, net zoals ze voor veel andere beroemdheden nummers schrijft, zo ook Britney Spears.
 
 
Haar muziek kun je een beetje vergelijken met Marina and the Diamonds. Ze zijn vriendinnen en hebben samen ook een nummer: ''Just Desserts'' , wat hierboven te luisteren is.
 
Als je meer van Charli wilt horen kun je op dit youtube account klikken.
 
Liefs,
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten