donderdag 26 januari 2012

Cover it.

Er worden tegenwoordig erg veel liedjes gecovert op internet. Het is leuk liedjes anders te horen. Dit zijn mijn favoriete covers van dit moment





Cimorelli

Cimorelli is een groep bestaande uit de zussen Christina,Katherine,Lisa,Amy,Lauren en Dani. Ze hebben laatst ook hun eigen EP uitgebracht. Daar op staan de liedjes 'Skyscraper' , 'Dynamite' , 'What makes you beautiful' , 'All I Want For Christmas' , 'Price tag' en hun eigen nummer 'Million Bucks'  Op dit moment zijn de liedjes die je bovenaan dit artikel ziet mijn favorieten.





Megan and Liz

Megan and Liz ken ik nog niet zo heel lang. Maar deze tweeling kan heel erg goed zingen. Tegenwoordig hebben ze veel eigen nummers, zoals het nummer wat je hierboven kan zien: 'Are you happy now?' Ik vind al hun covers en eigen nummer mooi, maar de liedjes hierboven vind ik dan toch het mooist.




Tiffany Alvord

Ook de covers van Tiffany vind ik erg leuk. Ze zingt ook veel met andere youtube-coveraars. Ze heeft een mooie stem , en weer vind ik de nummer hierboven het mooist.






Megan Nicole

Megan Nicole heb ik leren kennen door het nummer 'who says' . Ik vond de versie van Megan en Tiffany mooier dan het origineel, daarom heb ik ook gekozen om dit nummer erbij te zetten. Ook megan maakt mooie covers.



Dit was het dan al weer voor deze keer!

Lots of Love ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten