woensdag 25 januari 2012

That's all.

Tumblr_l4zwtxvhk71qzctf4o1_500_large


Heee!
Dan is het alweer woensdag! Eigenlijk vind ik het meer 'nog maar' woensdag. Ik ben moe , boos en heb totaal geen zin in school. Eigenlijk zou ik de proefwerkweek wel weer terug willen, want dan had je weinig school. En met een beetje leren redde je het ook wel. Maar nee, het is weer een gewone school week.Zo'n saaie , niet leuke schoolweek, met veel huiswerk. Dit is wel een heel erg klaagartikel. Wel heb ik morgen vrij! Door het staken. Eigenlijk zouden we een noodrooster krijgen van 2 uur ( maar 2 van de 6 eerste klassen moesten dan naar school, en mijn klas was daar 1 van ),maar uiteindelijk kregen we een oproep dat we toch nog vrij waren. Iedereen natuurlijk heel blij. En ik blij dat ik weer niet naar die stomme rotschool moet.

lots of love ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten