zaterdag 10 maart 2012

.

Tumblr_l5hlllnlxj1qbsnqxo1_500_large


Zoals je hebt gezien waren er de laatste tijd geen artikelen. Ik had er weinig tijd voor, ook al had ik deze week 2 dagen vrij. Op de eerste vrije dag heb ik vanaf 11 uur 's ochtends tot ergens in de avond een spreekbeurt voor Engels moeten maken. De tweede vrije dag werkte mijn vader thuis, dus ik kon daardoor niet achter de pc. Toen ik er eindelijk achter kon, moest ik nog een verslag over typografie maken en eigenlijk ook nog een verslag van Levensbeschouwing. Daarom had ik dus helemaal geen tijd om artikelen te schrijven op die dagen. Verder had ik ook gewoon niet zo veel tijd. Ik hoop binnenkort weer wat artikeltjes te kunnen schrijven. Ook ga ik waarschijnlijk een nieuwe layout maken, omdat deze niet goed past. En natuurlijk moet er ook nog altijd een nieuw emailadres komen!

xoxo'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten