dinsdag 27 maart 2012

It's only 12 days till my birthday!

Cupcake-cupcakes-cute-love-pink-favim.com-220908_large


heeee!

Vandaag weer eens een update, al weer een hele lange tijd niks geschreven. Ik had de laatste tijd namelijk nogal weinig inspiratie en tijd. Ik had vorige week een doeweek, en de eerste dag gingen we naar Dusseldorf, in Duitsland. Daar hebben we ook super veel foto's gemaakt! En ik ben bij Starbucks geweest,nog nooit geweest, want hier in de buurt zit dat niet . De dag daarna hadden we een dag van Nederlands: workshops, een film kijken en een lezing van Maren stoffels. Super saai natuurlijk! ;e  Vrijdag hadden we sportdag, niet veel bijzonders aan.


In dusseldorf in de toren.


Maar dan natuurlijk de titel van dit artikel! It's only 12 days till my birthday! Dat betekent dus, dat ik 8 april *met pasen* jarig ben! Ik heb echt geen idee wat ik ga vragen voor m'n verjaardag, dus dat moet ik snel een keer gaan bedenken, want ik heb nog maar 1,5 week. Ideeen zijn welkom! :D


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten