donderdag 3 mei 2012

Shoplog Utrecht 02-05-12

Sorry voor de slechte kwaliteit, m'n camera was leeg.

Gisteren ben ik naar Utrecht geweest, ik heb daar een paar dingen gekocht.

De rode bril heb ik bij een sieradenwinkel gekocht waarvan ik de naam niet meer weet, volgens mij was het iets van Amybijouis , geen idee. De bril is een nerdbril. Ik vond 'm leuk bij m'n kleren van die dag passen, dat waren de kleuren van de vlag van de Verenigde Staten. En 5 euro vond ik niet duur voor zo'n bril, dus ik dacht, ik koop 'm gewoon!

Dan zie je nog een zakje van Lush. Hierin zit een mango zeepje van ongeveer 5 euro. De Lush zit nog maar een week in Utrecht, dus de winkel zag er leuk uit. Omdat ik zaterdag ook al in Duitsland bij de lush was heb ik alleen dat zeepje gekocht. De keer daarvoor dat ik bij Lush was heb ik een pakket gekocht, met daarin ondere andere een stuk rockstar zeep.

Het oranje bigshirt heb ik bij Monki gekocht voor 20 euro. Ik was nog nooit bij Monki geweest, maar nu ik er ben geweest, vind ik het een hele leuke winkel! Dit shirt sprak me meteen aan en ik wist veel dingen waarmee ik het kan combineren, Ik ben echt super blij met dit shirt.

Links zie je nog een zwart topje, deze was 6 euro en ook van de Monki . Ik had nog een zwart hempje nodig en voor onder het shirt dat ik ook had gekocht vond ik het wel fijn.

xoxo'















1 opmerking: