zaterdag 12 mei 2012

Twitpics :) #5

Dit is alweer de 5e twitpics! De laatste tijd heb ik veel foto's geplaatst op twitter dus nu heb ik veel om aan jullie te laten zien!



Eindelijk deed de tv op mijn kamer het weer, dus vanaf m'n bed kon ik tv kijken!



Paarse plukjes. ;) Alleen gaf het nog een beetje af, en had ik die avond allemaal paars op m'n jasje. ;o


En toen gaf je mobiel groen licht.


Aangepast rooster, mijn rooster is dat van 1E, maar liever had ik toch dat rooster van 1C. ;d


Veel lol hebben met kim (:


Onze allercoolste plopkoeken showen.


Techniek leren, 7,1 gehaald.


Het was laatste schooldag voor de examenleerlingen, en toen hadden ze dit gedaan.


Raar drinken in Gelsenkirchen.


Vanaf het balkon mensen begluren ;)

Slecht plan om daar m'n mobiel neer te leggen.


Fan zijn van denden van the ultimate dance battle samen met kim!


Pyjamabroek.


yay de bril lag op de weg.


Starbucks in Utrecht!


Babyvans <3


Starbucks!


Verslaafd aan dat spel.


3 camera's onder elkaar. ;)


Zo kijk ik dus hgt!


hahah.


Cinnamon challenge.


ik noem mijn poppetje op sims gewoon zayn!



Nederlands maken



One direction. (L)



HAHAHAH.



Toen ik ziek was hitkrant lezen met ONE DIRECTION op de voorkant!



euheuh.




nieuwe achtergrond.;)


xoxo'

1 opmerking: