zaterdag 6 oktober 2012

LOOKBOOK. - my inspiration @t the moment.

Beginning Boutique Galaxy Leggings, Beginning Boutique Lavender Top, Jeffrey Campbell Litas, Furor Moda Round Sunglasses, Pimento Berry Black Bag
 
Lookbook. Het blijft een van m'n favoriete sites. In dit artikel laat ik zien welke looks mij inspiratie geven.
 

Skirt, Shirt
 
Dat rokje! Die vind ik echt leuk. Maar of ik 'm echt zou dragen weet ik niet. Verder vind ik het asje en bloesje ook heel leuk. ;)
 
Primark Swallow Tights, Underground Creepers, H&M Silver Peter Pan Collar Necklace, Vintage Harley Davidson Tee, Abercrombie & Fitch Brown Hoodie, Drop Dead Vest, Urban Outfitters Love Belt, Topshop Grey Marl Skirt
 
Ik heb de laatste tijd iets met een beetje 'apparte' kleding. Maar dadarom vind ik het juist zo leuk. Deze ook. En die panty. die is ook super mooi!
 
Zara Leather Jacket, Zara Army Pants, Schuurmanschoenen Ankle Boots, H&M Grey Shirt, Fashionmindshop Spike Stud Bracelets
 
Deze look vind ik ook leuk. Ik hou echt van leren jasjes. En ja, dat heeft  deze outfit ook. Deze foto is trouwens in Nederland genomen, zoals je misschien wel ziet.
 
H&M Sweater, Fashion Union Shorts, Fjallraven Backpack
 
DIE TRUI. Volgens mij is deze van de Lana del rey collectie. Ik vind kraagjes die erboven uit steken altijd zo leuk! En alweer. deze foto is zoals je ziet ook in Nederland gemaakt.
 
Dit zijn dus weer een aantal looks die ik leuk vind.
Liefs,
Annika
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten