vrijdag 28 september 2012

Music at the moment

Tumblr_lnx3c4fn981qm5btmo1_500_large
 
Vandaag heb ik weer een 'music at the moment' voor jullie. Dat heb ik volgens mij al heel lang niet meer gedaan en ik had daar weer zin in. Ik heb namelijk weer een aantal liedjes die ik op het moment erg veel luister.
 

 
One direction - Live While We're Young
 
Als eerste natuurlijk 'Live While We're Young' ! Dit nieuwe liedje is nog geen week uit en heeft nu al ongelovelijk veel views. Ik ben echt verslaafd aan die clip! Ik word er echt vrolijk van. En ja, op zich kwam dit liedje wel op een heel goed moment uit, he? ;)
 
 
 
Little Mix - Wings
 
Little mix, ik had er eigenlijk al een hekel aan voordat ik het ooit had geluisterd. Laatst was ik 'Wings' toch maar een keer gaan luisteren. En ik vind het zo'n leuk liedje! Ik kan er echt super lang naar luisteren en kan echt niet stil zitten als ik dit hoor!
 
 
 
Far east movement ft Cover drive - Turn Up The love
 
Wauw, dit nummer vind ik ook heel leuk. Net als bij de vorige 2 nummers kan ik hier super lang naar luisteren. Ik weet niet waarom , maar ik heb echt ineens een verslaving aan dit lied ontwikkelt. Komt ook omdat dit lied 3x op t-dance werd gedraait. Mooie herinnering. :)
 
 
Lady Gaga - Marry the night
 
Toen ik laast 'mtv music' aan het kijken was, zag ik dit liedje voorbij komen. Ik begon er naar te luisteren en kwam tot de ontdekking dat ik dit eigenlijk een heel leuk liedje vind, haha. Daarom hoort deze natuurlijk ook bij het rijtje.
 
En welke liedjes luisteren jullie zoal op het moment? Zet het in de comments!
 
Liefs,
Annika

1 opmerking: