dinsdag 6 november 2012

Verwaarlozing.

 
Heyhoi! Wat een verwaarlozing! M'n laatste artikel was in oktober. Dus ik zou jullie maar eens vertellen hoe het er nu voor staat.

 
Als eerste sorrysorrysorry voor de verwaarlozing. De afgelopen tijd had ik gewoon echt geen tijd en als ik al tijd had, dan had ik geen inspiratie! Enja. Dan kan ik moeilijk een artikel schrijven!
 
School. Ik heb nu dus op zich wel een fijn rooster, maar elke week heb ik wel een proefwerk. En daardoor heb ik dus ook al geen tijd. Op dit moment heb ik spreektoetsen van duits, waarvan je niet weet op welke dag je bent. Erg hatelijk dus.
 
Verder heb ik een zware winter/herfstdip. Enja, haha. En ik ben moe. heel moe. en ik haat de kou 's morgens op de fiets. en al dat gehaat om me heen. En het liefst zou ik nu fijn liggen en niks doen, nahja, dat klinkt wel dramatisch, ik wil niet dood.
 
En dan heb ik donderdag ook nog schoolarts. Waar ik al sinds de 1e tegen op zag. Ik heb daar altijd zoveel haat aan!
 
En nu klinkt het dus alsof alles tegen zit. maar dat valt ook best wel weer mee hoor. Ik bedoel, ik maak ook wel een paar leuke dingen mee, maar dat is nou niet om jullie leuk over te schrijven, want ja.
 
Dus wat je kunt verwachten is dat ik op z'n minst 1 artikel per week schrijf, wat ik persoonlijk te weinig vind. maar het lukt me echt niet om elke dag een artikel te hebben klaarliggen. Maar ik doe mn best!
 
Liefs,
Annika

2 opmerkingen:

  1. Heei,
    Ik heb ook niet altijd inspiratie,
    Maar als ik even geen inspiratie heb schrijf ik het op en als ik dan even niet inspiratie heb, kijk ik op mijn briefje. haha zo doe ik het.
    Maar je hebt wel een leuke blog!

    Liefs, xbeautyvampire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap zelf ook niet hoe sommige blogsters het presteren om elke dag een goede post te schrijven. >.< Mij gaat zoiets toch nooit lukken. :p x

    BeantwoordenVerwijderen