woensdag 28 november 2012

Twitpics #11

Eigenlijk is het niet meer dan 3 artikelen geleden sinds de laatste twitpics. Maar al wel weer meer dan een maand geleden. Dus laat ik bij deze de foto's zien die ik afgelopen maand op twitter heb gezet.
 

 
Naar de brievenbus lopen en de brief posten voor Mariska. Ik vind brievenbus foto's gewoon leuk.
 
 
Kleren.. Ik moest echt weer eens mn kleren gaan opruimen. Enja, het zijn er best wel veel !
 
 
Met sarah foto's maken in een speeltuin. Enja, ergens achter ons stonden onze coole minivrienden ! =D
 
 
's avonds op de fiets. De lucht zag er echt mooi uit. Alleen op de foto zie je het veel minder goed. :(
 
 
m'n raam verpesten door er dingen op te schrijven. omdat het kan. yolo.
 
Op de site van pull & bear. Waarschijnlijk zie je het niet goed op de foto, maar tegenwoordig verkopen ze dingen voor 0.00 , gratis dus. HAHA.
 
 
 
M'n haar op een nieuwe manier gekrult. En het zat ook nog mooi. Ja, heel soms kan mn haar meewerken .
 
 
Poging tot aztec print op mijn nagels te maken.  Van dichtbij ziet het er een stuk minder mooi uit dan als je het van iets verder weg zag.
 
 
En ik heb weer Munro Chambers op mn achtergrond van m'n iPod.
 
 
Kom je op school, blijk je eerste uur vrij te hebben ! En dan willen ze je haar in een staart zien ( Ik zweer het je, dat staat me niet.) Dus dan zeg je: 'vlecht het maar' En toen heeft Tessa dus een visgraatvlecht gemaakt. En dat vond ik wel leuk. =D
 
 
 
Latijn leren en dan staat er duits en frans in je boek.
 
 
Eindelijk de galaxy broek van h&m in een winkel gevonden. Dus toen ik hem ging passen gelijk een foto gemaakt. W A U W . Ik hou echt zoveel van die broek he !
 
 
Liefs,
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten