woensdag 23 januari 2013

Lookbook fav's .

Bart Sweater, Black White Zipped Pu Leather High Top Lace Up Sneakers, Striped Leggings, Skull Hand
 
Ik hou echt van lookbook! Je kunt er echt zulke leuke outfits zien. In dit artikel laat ik m'n recente favorieten zien!
 

De outfit hierboven vind ik heel leuk! Ik hou van die jas en haar armband/ring. Het gele kleuraccent is mooi gekozen. Haar trui vind ik ook erg leuk! En wat me nu pas opvalt zijn haar schoenen! Ik vind ze apart, maar ze hebben ook wel iets!
 
 
Haar legging vind ik echt heel mooi. Ik hou echt van galaxy print! Verder vind ik het ook leuk gecombineerd. De kleur van het mutsje vind ik ook leuk !
 
 
Ik wil echt alles hebben wat zij aanheeft! Gelukkig krijg ik wel een soortgelijk shortje binnenkort, omdat ik een bestelling heb gedaan bij bershka. Maar hjkah, de rest is ook zo leuk ! Het shirtje het jasje, en haar pantykousen. melike.
 
Stradivarius Jacket, River Island Tshirt, My Red Bag
 
Iets te veel denim als je het mij vraagt, verder vind ik het wel een leuke outfit. Haar shirtje is echt iets wat ik al heel lang wil hebben! Het jasje is weer zoiets als de outfit hiervoor. De rest vind ik niet zo geweldig, maar opzich is het wel een leuke outfit !
 
En heb jij laatst nog leuke outfits gezien? Comment!
 
Liefs,
Annika.

4 opmerkingen: