vrijdag 29 maart 2013

Wishlist.

Tumblr_m2ioxtzky81qfndl6o1_500_large
 
 
Maandag 8 april ben ik jarig! Maar eerlijk gezegd heb ik nog geen idee wat ik wil hebben. Daarom moest ik maar eens snel een wishlist gaan maken, aangezien we morgen voor cadeaus gaan kijken !
 

 
Duck Egg (Blue) Parisian Blue Aztec Insert Denim Shorts | 280960746 | New Look
 
Shorts.
 
Ik wil in iedergeval een spijkershort met aztec print hebben! Deze is van New Look en ik hoop dat ik m kan vinden in de winkel! Deze kost 29.99 .
 
 
Spike Headband - "Skye Spike Headband"
 
Spiked headband.
 
 
Dit wil ik echt zo graag! Het probleem is dat ik echt geen idee heb waar je deze koopt. Hebben jullie misschien een idee? Comment!
 
0001368909_m_0_yuipuq_large
 
Camera.
 
Mijn oude camera is nog steeds kapot en daardoor gaat het ook moeilijk om aan mn blog te werken! Daarom wil ik echt super graag een nieuwe, al weet ik zeker dat ik die toch niet krijg, haha.
 
Verder ga ik gewoon kijken of ik nog iets leuks zie morgen! Heb jij op dit moment nog dingen op je wishlist staan?
 
Liefs,
Annika
 
 
 


1 opmerking: