maandag 21 juli 2014

20 facts about me


 



あなたを愛し | via Tumblr



Na lang bedenken wat voor een artikel ik wilde schrijven, kwam ik erachter dat ik een '20 facts about me' kon doen, volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan en anders is dat ook al maanden geleden! Dus wil je meer over mij te weten komen, lees dan snel verder!


1. Ik heet Annika en ik ben geboren op 8 april, 1999, dus ik ben nu 15 jaar oud.
2. Ik ben heel slecht in wiskunde. De laatste keer dat ik een voldoende haalde was in 2013. Gelukkig heb ik nu vakantie.
3. Ik draag nooit sokken, omdat ik het niet fijn vind zitten. Er zijn wel uitzonderingen, als ik bijvoorbeeld vind dat het echt bij mijn outfit hoort.
4. Mijn instagramnaam is @Cloud4ura_ , de naam komt van een liedje van Charli XCX, Cloud Aura
5. Ik heb in mijn leven 4 mobieltjes gehad, een roze schuifmobiel van Sony Ericsson, een Blackberry curve, een LG hd optimus en momenteel een iPhone 5s.
6. Vroeger borstelde ik nooit mijn haar. Geen idee waarom, maar het was echt geen gezicht!

♡

7. Het is heel lang geleden dat ik voor het laatst platte schoenen aan had. Ik draag bijna alleen maar creepers of hakken.
8. In groep 8 had ik rond de 17 volgers op twitter en daar was ik toen helemaal trots op.
9. Ik heb een keer op het dak gezeten nadat ik thuis kwam van het tienertoeren en ik geen sleutel mee had. Mijn mobiel was leeg dus klom ik op het dak om te kijken of er ergens een raam open was. Toen dat niet zo was kon ik dus niet meer van het dak af, dus heb ik daar 2 uur gezeten!
10. Ik vind het leuk om cd's te kopen, alleen heb ik er maar 7: Electra Heart van Marina and the Diamonds, True Romance van Charli XCX, Bad Blood van Bastille, Stardust van Lena, Birdy van Birdy, Halcyon Days van Ellie Goulding en Talking Dreams van Echosmith.
11. Mijn favoriete film is Clueless, een film uit 1995. De videoclip Fancy van Iggy Azalea en Charli XCX is daarop geïnspireerd.
12. Op een gewone schooldag sta ik om 6.00/6.10 uur op.


the perfect live

13. Het enige boek wat ik echt heb gelezen dit jaar is the fault in our stars, Ik heb de film op 10 juli gezien, maar vond hem eigenlijk niet zo geweldig, terwijl iedereen moest huilen, haha.
14. Ik was ooit een directioner , maar als ik daar nu aan terug denk, vond ik ze eigenlijk niet eens zo leuk.
15. Ik had ooit kaartjes voor een optreden van Charli XCX in Amsterdam, maar het optreden ging niet door.
16. Ik heb heel lang op dansles gezeten, vanaf ongeveer groep 3. Maar ik zit nu al 1,5 jaar niet meer op dansles.
17. Ik blog al sinds augustus 2011 en dit is mijn 2e blog.
18. Het lukt me nooit om mijn kamer netjes te houden, zelfs als ik het heb opgeruimd ziet het er nog steeds niet uit. Altijd gooi ik kleren op de grond en denk ik dat ruim ik straks wel op, maar uiteindelijk doe ik het niet.
19. Ik ben stiekem verslaafd aan het Kim Kardashian spel, ik speel het iets te vaak.
20. Ik maakte in de eerste music videos op youtube en dat was niet bepaald een succes. Helaas kwam mijn hele klas er achter, oeps.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten