woensdag 16 juli 2014

Hair Journey

Bloggen na heel wat maanden? Waarom niet? Ik heb vakantie en om eerlijk te zijn miste ik het bloggen. Ik ben volgens mij heel wat volgers verloren van de al weinig volgers die ik al had, daarom ga ik het gewoon overnieuw doen. Ik heb nu zo goed als vakantie, dus ik heb heel veel tijd om te schrijven. Ik ben als eerste van plan om mijn lay-out te veranderen, volgens mij heb ik dat letterlijk in al mijn vorige artikelen gezegd, maar deze keer wil ik het helemaal anders doen, alleen ik heb nog steeds geen idee hoe.

Verder naar het artikel! Ik heb de afgelopen tijd van alles met mijn haar gedaan! Als je wilt weten wat ik er allemaal mee heb gedaan, dan moet je vooral verder lezen!


All Natural. Dat is een hele lange tijd geleden. Deze foto is namelijk uit midden 2011, dat betekent dat ik net van de basisschool af was! Mijn eigen haarkleur ligt dichtbij zwart, maar het is meer donkerbruin, als je het vergelijkt met zwart haar, zie je toch echt een duidelijk verschil.

 
Toen leerde ik het fenomeen 'dip-dye' kennen. Vol goede moed ging ik aan de slag met roze verf. Op ongebleekt haar.. Ja dat werkt dus niet met het donkere haar dat ik heb! Ik heb het volgens mij echt 3 keer geverfd toen. Je zag wel iets van een gloed, wat je misschien op deze foto ziet. Maar een succes? Nee dat zeker niet.
 

En toen bleekte ik begin juli 2012 eindelijk mijn haar! Ik heb er toen roze in gedaan. Wel zag je een stuk blond toen in de overgang, omdat ik nou niet echt bepaald handig ben met verven.



 

 
De rest van 2012 heb ik het gebleekt gelaten en af en toe heb ik er een kleur in gedaan. Nou is deze foto niet een goed voorbeeld, maar heb ik geen andere. Natuurlijk heb ik wel selfies gemaakt, maar die staan allemaal op mijn oude mobiel, die het inmiddels begeven heeft.
 

 
Toen kwam het gingertijdperk! In april 2013 verfde ik mijn haar oranje/rood. Het was een soort van verjaardagscadeau. Het waren eigenlijk highlights, maar het leek meer alsof mijn hele haar rood was ! Na een paar maanden werd het zo goed als blond en wat ik toen deed?
 

Ik verfde mijn haren roze! Nou is deze foto wel van de 2e keer dat ik dit deed, in oktober 2013, de eerste keer was in augustus 2013, heb ik helaas geen foto van. Toen ik mijn haar roze verfde was mijn stijl veranderd, vooral de 2e keer. Ik werd fan van Charli XCX - dat ben ik nog steeds - en ik leerde een nieuwe stijl kennen. Ik mis mijn roze haar nog steeds!



Na een tijdje ging het roze er uit en heb ik een tijdje niks met mijn haar gedaan. Het ging van een oranje-achtige kleur naar een meer donkere kleur. Deze foto is genomen ergens in het begin van 2014. In april dit jaar ging ik weer naar de kapper, om de puntjes van mijn haren te knippen. En ik wilde super graag blauw haar!


Maar dat mislukte! Ik had blauwe haarverf en bleek gekocht. Het bleken ging goed, maar de blauwe verf pakte totaal niet! Ik kreeg het ook zo van mijn handen af, slechte kwaliteit dus. En toen liep ik dus een hele tijd met blond haar, dat vond ik verschrikkelijk! Op deze foto ziet het er nog wel goed uit, maar in het echt zaten er lelijke stukken tussen, op sommige stukken was het veel blonder dan op andere stukken. Zo moest ik dan ook mijn 15e verjaardag blond vieren, en dan ook nog eens in de proefwerkweek!



En toen zag ik het korte haar van Kylie Jenner! Het was zo mooi en toen besloot ik het net als haar te knippen. Dat was dus een heel stuk er af ! Ik ben er nog steeds blij mee, al mis ik soms wel mijn lange haar waarmee ik alles kon doen. Hier had ik nog steeds blonde stukken in mijn haar.


Nu! All Black. Nou is dit eigenlijk een beetje te donker, maar na een mislukte poging om mijn haar blauw te verven, kon ik niet anders. Mijn haar werd groen. Het zag er nog niet eens zo heel slecht uit, maar ik vind groen gewoon geen mooie kleur! Dan is dit zwarte een stuk beter!

Hebben jullie ook veel jullie haar veranderd of hebben jullie het al jaren hetzelfde? Vertel het me in de comments!

Liefs,
Annika





 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten