dinsdag 3 juli 2012

July.

3820d1177144571-sale-el-sol-por-mataro-amanece_large_large

Een nieuwe maand, Juli. Deze maand krijg/heb ik vakantie. Eindelijk, 7 weken vrij..

Na de vakantie ga ik gewoon door naar de 2e. Ik heb goede cijfers gehaald en kan na de 2e klas waarschijnlijk vwo doen.

Vorig jaar zomer leerde ik mijn klas kennen. We leken echt een geweldige klas te zijn, allemaal vrienden. Nu kijk ik daar echt anders tegen aan. Je kunt geen vrienden zijn met je hele klas en mensen zijn anders dan je dacht.

 Een jaar klinkt lang geleden, maar het ging allemaal zo snel voorbij. Maar dat kan ook komen, omdat er zoveel dingen gebeuren in een jaar. :)

Tumblr_m677ra6yfm1rvr4q3o1_500_large

Maar de zomer is begonnen en voor het eerst in tijden is het weer fijn zomerweer! Vandaag is het niet zo warm ( maandag ) , maar het wordt vast wel weer warmer. ;d

Ook al heb ik heel veel zin in de vakantie, ik vind het ook raar om nu 7 weken geen school te hebben, iedereen niet te zien.. Hebben jullie dat ook?

Tumblr_m4y5hoavnj1r4mkqwo1_500_large

Wat ik precies ga doen in de vakantie weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk ook nog wel op vakantie.

Ik wil ook weer veel gaan vooruit schrijven, want daar heb ik dan alle tijd voor!


Mijn vraag voor jullie, wat gaan jullie doen in de vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten