maandag 2 juli 2012

Twitpics #6

En dit is alweer de 6e 'twitpics' . Ik heb dit al best wel lang niet gedaan dus het was weer eens tijd!


Ik zat toen dus in het donker op het balkon, en dat moest ik dus kennelijk op twitter zetten?



Wauw, ik zag echt een mooie cd.


Ik had nieuwe vans! Deze keer rode.


Ik fietste echt in de middle of nowhere. Geen idee waar ik was hier.


Veel TT's over one direction!


Proberen een liedje op m'n keyboard te spelen.


Ze gingen voetballen en ik verveelde me.


Haha, het blijft een leuk liedje.


M'n pyjamabroek. ;d


Brief schrijven, ik was al over de 1000 woorden.


Samenvatting maken voor geschiedenis, wat een werk is dat zeg!


REGENBOOG.


Fiets gebruiken als voetensteuntje.


M'n moeder keek mega mindy, die mensen zaten er ook weer leuk bij .


Katje dat half knipoogte.


Allemaal tassen op m'n fiets.


En toen gingen ze weer voetballen.


Dit was het alweer voor deze keer!
Lots of love.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten