maandag 9 juli 2012

Movie I like: The Clique


Als je mij al sinds mijn oude blog volgt , weet je misschien dat mijn favoriete film 'The Clique' . Toen ik deze film vandaag weer keek , leek het me leuk om een artikel te maken over deze film.

Claire (Ellen Marlow) en haar ouders en broertje gaan verhuizen, omdat ze nog geen huis hebben, komen ze tijdelijk bij de rijke familie van Massie Block (Elizabeth McLauglin) . Massie en haar vriendinnen Dylan (Sophie Anna Everhard), Alicia (Samantha Boscarino) en Kristen (Bridgit Mendler) 'The pretty committee' mogen Claire niet.


Claire gaat stiekem op de computer van Massie, om zo met de vriendinnen van Massie te chatten. Ze komt er zo achter dat Kristen eigenlijk erg arm is en daarom goede schoolpunten moet halen.

Massie komt erachter, en samen met haar vriendinnen zorgen ze dat Claire een nog erger leven krijgt.

Uiteindelijk red Claire Massie, omdat ze weet dat de jongen waarop Massie verliefd is al een vriendin heeft. Massie bedankt Claire en het lijkt erop dat ze vriendinnen worden.

Samantha Boscarino with The Clique cast - samantha-boscarino Photo

The Clique is een verfilming van het eerste boek van de reeks boeken van the Clique, dat geschreven werd door Lisi Harrison.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten