dinsdag 4 december 2012

Music at the moment .

Tumblr_lmbsw2t2c41qd7w9fo1_500_large
 
Hee!
Vandaag schrijf ik weer eens wat over muziek die ik op het moment veel luister. Nou moet ik wel zeggen dat ik heel veel muziek door elkaar luister. Maar een gedeelte hiervan zal ik hier laten zien. En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar wat jullie zoal luisteren !

 
Na een whatsappgesprek had ik dit liedje ineens op m'n mobiel ! En toen ging ik het heel vaak luisteren en vond ik het echt een heel erg leuk liedje ! Ik zelf moet op een of andere manier denken aan kerst, ik denk door de melodie, haha. Taylor Swift - Begin Again .
 
 
 
Eigenlijk had ik vrij weinig gehoord van Outasight toen ik dit liedje begon te luisteren. Maar ik vind het dus eigenlijk best wel leuke muziek . Outasight - Now or Never
 
 
Iemand van wie ik de afgelopen weken echt heel erg fan ben geworden is Carly Rae Jepsen. Ik vind eigenlijk al haar liedje echt super leuk. Maar 1 van m'n favoriete liedjes is dan toch denk ik deze ! Carly Rae Jepsen - Sweetie
 
 
Demi Lovato. Van haar ben ik ook veel muziek gaan luisteren. Ik vind haar echt heel goed. Wat wel heel jammer is, is dat bijna al haar liedjes op youtube gepitched zijn.  Demi Lovato - hold up
 
Dit waren een paar van mijn favoriete liedjes op het moment, waar luisteren jullie nou vooral naar? Of heb jij altijd je muziek op shuffle staan?
 
Liefs,
Annika


2 opmerkingen:

  1. Swifty over here. :)

    Ik vind I Knew You Were Trouble en Starlight van haar nieuwe album heel mooi.

    Liefs, Elbrich.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke muziek! Ik luister dat soort dingen ook wel
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen