vrijdag 13 december 2013

Urban Outfitters Amsterdam

 
Een tijdje geleden, in oktober tbh, ben ik in Amsterdam geweest samen met een vriendin. De Urban Outfitters was toen net een week daarvoor geopend en daar moest ik natuurlijk naar toe gaan. Ik laat jullie vandaag wat van de winkel zien.
 


 
Dit is een deel van de winkel. Toen ik in augustus voor het eerst bij Urban kwam was ik gelijk verliefd op de winkel, want afgezien van de leuke kleding die ze er verkopen kun je er ook leuke hebbedingetjes krijgen! Naast dat zijn er ook elektronica te koop zoals polaroid camera's, verder zijn er ook boeken en telefoonhoesjes.
 
 

 
Ondanks dat heb ik helaas niets gekocht bij Urban Outfitters. Wel ben ik goed geslaagd bij American Apparel, Monki en Brandy Melville.
 
Wil jij een keer rondkijken bij UO? Dan kun je terrecht aan de Kalverstraat 31-33 in Amsterdam!

Liefs,
Annika
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten