zondag 21 augustus 2011

Random foto's op mijn camera

Vandaag een artikel over random foto's die op mijn camera staan. Het zijn er niet super veel, want meestal verwijder ik ze, maar deze staan er nog op.



Deze foto heb ik een hele tijd geleden gemaakt in Arnhem. Volgens mij was dit bij de Rijnkade. Normaal staat er op de bordjes 'Pas op! Slechte kade achter de paaltjes' Of iets wat hetzelfde betekend. Nu stond het water erg hoog en zag je alleen nog maar 'Pas op!' op de bordjes. :P




Ik verveelde me op vakantie, dus ging ik dit soort foto's maken. De tekst komt uit 1 van mijn favoriete liedjes 'Intuition' van Selena Gomez.  Voor als je niet kunt lezen wat er staat, er staat 'Follow my Intuition'





Nieuwe schoenen! Je ziet niks van hahah. Het zijn schoenen van Adidas. Ik wilde al best wel lang dit soort schoenen en nu heb ik ze! Ben er super blij mee, maar helaas zie je ze niet goed op de foto.





Ik had smurfen op mijn nagels gemaakt! Gezien in een tutorial op youtube. Ik heb het  nu op mijn nagels:D Dit is de tutorial .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten