zaterdag 20 augustus 2011

Review Bourjois 94 Citron Givre


Vandaag een riview  over mijn nieuwste bourjois product. Het is een soort highlighter. Ik heb het product gekocht in Zwitserland voor ongeveer 4 frank. Waarom in Zwitserland? Ik was op vakantie in Frankrijk en Geneve (Zwitserland) zit daar heel dichtbij. Nu ga ik het even hebben over het product. Ik vind de buitenkant echt super leuk met die bloemetjes.






In de binnenkant zit een spiegeltje zoals je ziet. Dat is altijd wel handig, want dan hoef je niet appart een spiegeltje mee te nemen als je ergens naartoe gaat. De kleur van de oogschaduw is geel. Hij is goed te gebruiken als highlighter.


Hier zie je de swatches van de oogschaduw. Rechts met 1 veegje en links met meerdere veegjes. De oogschaduw is niet heel erg gepigmenteerd. Jammer, maar gelukkig was deze oogschaduw in de uitverkoop en moest het Zwitserse geld toch op ;)




Eindoordeel:
Het is een mooie oogschaduw die goed te gebruiken is als higlighter, maar niet heel erg gepigmenteerd is.








X Annika







Geen opmerkingen:

Een reactie posten