maandag 22 augustus 2011

School..

Hee! Voor mij begint school weer. En helaas moet ik dit jaar al om kwart over 7 op de fiets zitten, omdat ik naar de middelbare ga, die ongeveer 10 km verder is. Je hebt ook wel een middelbare school die in mijn woonplaats zit, maar ik ga liever naar die andere, die school vind ik leuker. ik typ dit op maandag. En woensdag beginnen de lessen pas echt. Ik heb wel echt haat aan het rooster van dinsdag, eerste 2 uur gym  en dan heb je net 10 km gefietst :-( Verder is mijn rooster niet echt bijzonder. 2x tot 7e uur ( 15.10 uur), 2 x tot 6e uur (14.05 uur) en 1x tot 5e uur (13.15 uur). Ik heb gelukkig wel een hele leuke klas. 1E..  Met 27 leerlingen: 16 meisjes en 11 jongens. Verder moet ik dinsdag iets meenemen een foto of voorwerp, geen idee wat ik moet kiezen! Meer heb ik niet te vertellen!

X Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten