woensdag 24 augustus 2011

Update!:D

Hee!
Vandaag een update over mijn leven. Vanmorgen moest ik om 6 uur opstaan om aan te kleden voor school. Om kwart over 7 gingen we fietsen. Toen waren we denk ik om 8 uur op school. En het was me er toch een druk! De school waar ik opzit heeft volgens mij ongeveer 1100 leerlingen. De school is best wel groot, maar 1100 leerlingen is echt druk! Toen hadden we als eerste les levensbeschouwing. Niet echt bijzonder ofzo. Daarna hadden we 'Bewegings Onderwijs' Of te wel School Gym. Ook gewoon een schoolvak haha. Toen hadden we een korte pauze en toen was 1 meisje haar boeken kwijt. De boeken die in haar kluisje zaten dan. Haar kluisje was dubbel verhuurd ofzo en later kreeg ze de boeken terug van iemand die op de school werkt . Toen hadden we Frans. Dat heb ik dus nog nooit gehad, maar gelukkig was dit niet echt moeilijk.. Nu ga ik stoppen met dit saaie verhaal en wat andere dingen vertellen. Morgen heb ik het eerste uur vrij! Jeeuuhj ben blij!:P  Zoals jullie misschien zien komt er wat vaker dan 3x per week een artikel online.  Dat kan dus altijd veranderen het ligt eraan hoeveel tijd ik heb. Verder zet ik nog een filmpje in dit artikel dat ik een tijd geleden heb gemaakt, maar dat je misschien nog niet hebt gezien.





X Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten