maandag 26 september 2011

Ik en tekenen


Toen ik zaterdag weer eens wat ging tekenen, dacht ik: 'misschien is het wel leuk om er een artikel over te schrijven.' Als eerste: Ik teken soms, ik ben niet iemand die er echt iets heel moois van kan maken. Ik teken met een hb, 2h en 2b potlood die ik alleen maar nodig had voor school en waar ik nu dus gewoon wat tekeningen mee maak.


Deze tekening heb ik dus zaterdag gemaakt.  Ik heb er denk ik 1,5 uur over gedaan. Ik heb het vrij lichtjes getekend, dus daarom zie je de lijnen niet zo goed.


De tekening was nogal leeg dus heb ik er een simpel tekstje bij gemaakt: I ♥ you.
Ik kon zo snel even niks anders verzinnen.


Niet zo'n scherpe foto, maar je ziet denk ik wel dat er gewoon mijn naam staat ;)



Dat is dat poppetje dus. Ik veeg in de tekening heel veel uit, dat doe ik met een zakdoekje xd

En weet je wat ik zag toen ik ff bij mijn foto's op hyves keek? Deze foto/Tekening. Hahah deze is echt slecht!

Mislukt
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten