donderdag 15 september 2011

Shoplog 14-09-11

Vandaag ben ik op kamp, maar ik heb toch een artikel voor jullie ingepland! Dit keer dus een shoplog. Gisteren heb ik een paar dingetjes gekocht en die wilde ik jullie even laten zien!

Alles bij elkaar





Laten we beginnen met deze compact powder. Dit is de skin finish compact powder van Catrice in de kleur 060 sun beige.  Ik was erg benieuwd naar deze poeder en ik dacht laat ik 'm eens kopen, toen ik zag dat mijn andere poeder alweer op was. Er zit 10 gram in en het heeft €3,99 gekost.



Dit is een oogschaduw van de absolute eye color lijn van Catrice. De kleur van deze oogschaduw is 420 Talk Like An Egyptian. Deze oogschaduw heeft echt een hele mooie goude shimmer, echt een aanrader! €2,79



De bekende Catrice Allround Concealer. Ik had 'm al best wel vaak gehad en heb 'm toen een tijdje niet gekocht, maar het komt er op neer dat dit de beste budget concealer is, dus heb ik 'm opnieuw gekocht. Hij is volgens mij (al een tijdje) wel duurder geworden €3,49


Dit was dus mijn shoplog, met alleen maar Catrice producten. Trouwens sorry voor de Crappy foto's , maar ik kon geen betere maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten