woensdag 21 september 2011

Music At The Moment

Ik wilde vandaag een artikel over muziek maken, want ik hou van muziek! Ik luister elke dag muziek! Ik wou vandaag mijn favoriete liedjes op dit moment delen.


Megan and Liz - Here I Go. Dit liedje is van 2 Amerikaanse meisjes die liedjes coveren.  Dit is hun eigen liedje en ik vind het echt heel leuk! Ik luister de laatste tijd heel vaak naar mensen die liedjes coveren, maar Megan and Liz zijn echt heel goed!



Natasha Bedingfield - Unwritten. Dit is al een wat ouder nummer, maar ik wist eigenlijk nooit van wie het was! Laatst hoorde ik wat liedjes van Natasha Bedingfield en ik vond ze echt super leuk! Dus ben ik ze op gaan zoeken en dit is mijn favoriet!



'Coming Home'  is een liedje waar ik eerst eigenlijk niet zo fan van was. Toen ik dit liedje vandaag weer een keer ging luisteren vond ik het gelijk weer leuk!




Tinie Tempah - Written In The Stars. Dit liedje heb ik toen ik op vakantie was gehoord en sinds dien ben ik fan!




Do - Heaven. Dit liedje vond ik toen ik even aan het kijken was welke liedjes we nog meer moesten zingen voor school (muziek). Dit liedje zat daar ook bij en nu luister ik het heel vaak! Het is echt een super mooi nummer



xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten