donderdag 2 augustus 2012

Review ; Essence ready for boarding peel off base coat.


Essence heeft weer een nieuwe limited edition in de winkel liggen. De 'Ready for boarding' collectie. Ik zag er veel leuke dingen bij liggen, maar toch wou ik heel graag de basecoat proberen. Daarom vandaag de review.


De basecoat heeft 3 stappen
stap 1. Breng een royale laag van de base coat aan en laat het 10 minuten drogen, totdat je geen wit meer ziet.
stap 2. Doe een nagellak op met eventueel een effect nagellak er overheen.
Stap 3. En als het droog is kun je de nagellak eraf halen door het er vanaf te trekken.


De lak droogde binnen 10 minuten goed bij mij. Dus daar heb ik niet over te zeggen. Maar toen ik de lak er probeerde af te halen ging het wat minder. De nagellak kreeg ik er niet af! Hij leek er nog moeilijker af te gaan dan als ik deze niet droeg. Het kan natuurlijk ook aan mijn nagels liggen. maar daarover ben ik dus niet zo tevreden! 

Toch raad ik je aan om het zelf te proberen, want het ligt vaak aan je nagels, bij de een gaat het er makkelijk af en bij de ander moeilijk.

De basecoat is te koop bij alle filialen waar ze Essence verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten