donderdag 23 augustus 2012

Update.


Wat kun je de komende weken verwachten, waarom waren er zo weinig blogposts en nog meer. Vandaag schrijf ik jullie dus weer een update. Klik maar op meer lezen!


Als eerste , waarom waren er zo weinig blogposts? Nou eigenlijk weet ik hier zelf ook niet echt het antwoord op. De laatste tijd had ik niet heel erg zin in bloggen. Inspiratie zat niet mee. En m'n camera doet het ook nog steeds niet goed. Ik heb nog wel een soort vlog van Frankrijk, die ik nog steeds *shame on me* online moet zetten. Nog steeds niet heel veel tijd voor het gehad en ik vergat het steeds of er kwam net iemand langs en toen klikte ik het weer eens weg!

OMFG. ♥__________♥

Ook kijk ik ELKE avond degrassi. En dan  ben ik ook van plan alle seizoenen te kijken! Ik moet wachten tot dat seizoen 12 weer verder gaat, dus heb ik tijd om de andere seizoenen te kijken. Obsessie , uh, :)

Tumblr_lruqwlz0bc1qj1icoo1_500_large

En dan begint school dinsdag voor mij alweer! Maandag heb ik nog vrij, dinsdag moeten we naar school, maar waarvoor weet ik niet precies en woensdag beginnen de lessen weer. Dus dat betekent weer huiswerk, vroeg opstaan en 10 kilometer door de regen fietsen. *'t begint altijd te regenen als ik op de fiets zit?* En dat  betekent dus ook minder computer tijd. :( 

Dit was dus zo'n beetje hoe het momenteel zit. Ik probeer weer wat meer te schrijven en ook weer een nieuwe layout te maken. (Deze is wat 'te simpel' vind ik) Dus hou m'n blog in de gaten!

Liefs,
Annika.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten