vrijdag 31 augustus 2012

First week.

Tumblr_m9e1cuiza31qhedb0o1_500_large
 
Even snel een berichtje weer, wil je weten waar dit over gaat , klik dan op lees verder!

Als eerste, het spijt me echt dat ik een week niet heb geschreven! De laatste keren viel de computer uit. En daarna ging m'n mobiel kapot met foto's. Dus daarom heb ik het artikel wat ik online wilde zetten niet online kunnen zetten.
 
Verder heb ik nu ook weer weekend naar 3 daagjes school, de dinsdag was een introductie. Ik heb deze week dus ook niet de lange dagen gehad, die heb ik op maandag en dinsdag (16.00 u), omdat ik deze dagen niet echt school had. Volgende week zal ik ook meer huiswerk krijgen, dus gaat het steeds moeilijker worden om te schrijven. Verder viel de eerste week heel erg mee! Ik had het zo erg verwacht, dat het gewoon bijna leuk werd! :)
 
Ook krijg ik waarschijnlijk morgen een nieuwe mobiel! (goede week, niet?) En deze zou ook met internet zijn, dus kan ik waarschijnlijk als ik onderweg ben of iets, ook mijn blog bijwerken!
 
Liefs,
Annika.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten