vrijdag 17 augustus 2012

Twitpics #8


Vandaag laat ik jullie alweer voor de 8e keer mijn foto's zien die ik de laatste tijd heb getweet. Dit worden waarschijnlijk minder foto's , omdat m'n mobiel de laatste tijd niet echt meewerkt.



Colalimonadedrankje. Erg lekker smaakte het niet, alsof je honderden colaflessnoepjes opeet/drinkt. Volgende keer dus niet meer drinken!


Veel onweer. Uiteindelijk heeft het gelukkig niet geonweert.



Weer eens een keer op de wii. Dat poppetje had echt een blijhoofd.



Set tour van seizoen 11 van degrassi door Aislinn  en Munro! Om dit stukje zat ik echt hardop te lachen! Munro 'Wanna go to your house' Aislinn 'yeaaaah. '



Koffer inpakken voor op vakantie, het paste er toch allemaal in!



Die app wil ik dus hebben! Maar hij kost geld. -.-



In Parijs vanaf een dak de eiffeltoren al kunnen zien!



Yay, degrassi kijken op vakantie!



0,0,0,0 ?

Beetje weinig deze keer. Maar snel meer. Ook had ik de laatste tijd geen tijd voor artikelen! :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten