woensdag 5 september 2012

Red dip dye?



Wow, toen had je ineens een rode dip dye. Nee ik heb het niet echt geverfd. Maar wel een andere manier, klik op meer lezen!
 

 

Tumblr_lkvp5ljp8w1qbgwano1_500_large
 
 
Zoals jullie misschien wel weten bestelde ik laatst een zakje Kool-Aid bij Usfoodz. Afgelopen zondag ging ik eens proeven hoe het smaakte. En ik vond het vreselijk smaken! Maar ik had laatst ook een filmpje gezien hoe je je haar kon verven met Kool-Aid. Ik ging aan de slag.
 
Hoe je dit doet is heel simpel. Je doet een beetje kool-aid in een glas, of andere kom. Daarna kook je water. Dit giet je bij je kool-aid. Je roert het door en je doet je haar erin. Dit werkt alleen goed bij gebleekt of van nature blond haar. Bij donker haar zie je alleen een gloed.
 
Hebben jullie dit al eens gedaan?
 
Liefs,
 
Annika

1 opmerking: