zaterdag 1 september 2012

New obsession ; Degrassi

 
Degrassi, het is mijn nieuwe obsessie. Deze Canadese televisieserie, keken zelfs mijn ouders, niet de 'the next generation' trouwens, waar ik het vooral over ga hebben. Wil je weten waar deze tvserie over gaat, of wil je er meer over weten, klik dan op lees verder!
 

Cast seizoen 1.
 
 
 
Degrassi is een zoals ik al zei een Canadese televisieserie. Die al zeker 30 jaar bestaat. Maar zelf, vind ik de versie vanag 'The next Generation' toch wel heel leuk.  Dit begon in 2001. Bijna alle castleden die in het eerste seizoen speelden zijn nu niet meer (seizoen 12 is het meest recent) in de serie te zien, afgezien van de ouders en docenten in de serie.
 
 
Munro+chambers+nickelodeon+24th+annual+kids+b7xg40jnqqtl_large
 
Aislinn Paul en Munro Chambers. (Clare en Eli in de serie)
 
De serie speelt zich af op degrassi community school. Verder komen er veel gebeurtennissen voor in de 'queenstreet'.  Zelf vind ik het leuk om te zien hoe een high school eruit ziet, omdat wij dit in Nederland niet hebben.
 
De serie komen verschillende problemen voorbij, zoals eetstoornissen, zelfmoordpogingen en tienerzwangerschappen. Door het vele drama blijft het leuk om te kijken.
Luke Bilyk, Munro Chambers, Aislinn Paul, Jordan Todosey ( Drew, Eli, Clare en Adam in de serie)
 
Keek jij deze serie al en wat vind je ervan? Laat het achter in de comments!
 
Liefs,
Annika.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten