vrijdag 21 september 2012

Update .



Life at the moment, artikelen. Alles lees je in (alweer ;) ) een update!
 

 

 
Als eerste, wat is er nou allemaal de afgelopen tijd gebeurd? Als eerste had ik afgelopen week echt super veel so's en proefwerken. Veel tijd om te schrijven had ik daardoor niet. Maar met m'n cijfers ben ik erg blij. :) Verder heb ik ook best veel afgesproken -->
Ik zit ook nog niet helemaal in het schoolritme. Elke dag om 6 uur opstaan is niet echt bepaald wat ik elke dag wil doen. Deze week had ik ook een aangepast lesrooster. ( de meeste mensen hadden excursies of introductiedagen, behalve wij.) Hierdoor heb ik 3 dagen eerste uur vrij gehad. Het klinkt misschien gek, maar ik word daar dus moe van. Vorige week had ik ook klassefeest en t-dance. Wat echt super gezellig was! Ook heb ik veel andere leuke dingen gedaan.
 
Maar daarom is mijn blog de afgelopen tijd nogal verwaarloosd. Dus waarschijnlijk komen er nu weer een aantal artikelen. Want ik heb echt weer super veel inspiratie! Ook al heb ik ook deze week nog wat so's proefwerken en meer.
 
Liefs,
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten