donderdag 13 oktober 2011

Get The Picture

Ik ga nu elke maand foto's van de afgelopen tijd laten zien.. Lets go!


Wiskunde schrift.. Hij is dus helemaal uit elkaar gevallen! Vandaag is de buitenkant ook nog in 2en gescheurd, dus hij is nu echt helemaal kapot! Maar geen zin om een nieuwe te kopen dus ja..


Jep, bewogen foto van maandag. We wilden eigenlijk een foto maken van 1 of ander gastje dat altijd in helemaal bedekt in legerkleding (ook gezicht) voorbij komt racen.. Maar ik durfde dus haast geen foto te maken omdat ie eng was, dus kreeg je dit.. Haha Nikki en ik zien dat gastje echt heel vaak..  (eigenlijk maar 2 keer gezien:P)


Deze foto heb ik gemaakt toen we naar Primark in Gelsenkirchen gingen, niet bijzondere foto ofzo, maar ik vond de datum nogal leuk,, mijn verjaardag!


Hahah echt ongelooflijk k*thoofd xd. Jessie had mijn mobiel en ging toen een foto maken :P



Trap ♥__♥ . Hier zitten we dus altijd met de klas onder :P


Schooltas :3 . Zomaar foto gemaakt.


Dit was alweer het einde van dit fotoartikel!

Lots of Love
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten