dinsdag 25 oktober 2011

Music at the moment

Deze keer alweer een music at the moment! Omdat ik elke week wel weer naar andere liedjes luister! Kijk mee!



Dit liedje is eigenlijk al best oud. (2009?) maar toch kwam ik 'm pas geleden pas tegen. 't is van Cobra Starship en Leighton Meester. Ik luister het elke dag! Vind het echt een heel leuk liedje!  Cobra Starship ft. Leighton Meester - Good Girls Go Bad




Dit liedje kwam ik tegen bij een youtubevideo (You know what i mean? music video.) Verder is het gewoon een leuk liedje!  Davind Quetta - Nicki Minaj - Turn me on


'Sun is up' is een liedje wat ik wel eens eerder heb gehoord , maar nooit echt luisterde. Misschien omdat ik Inna een beetje sletterig vind ( Niks daar tegen btw)
INNA - Sun is up


En alweer een liedje van Megan & Liz! Deze keer is het geen cover, maar een liedje van hunzelf. Ik vind hun echt super goed zingen en beter dan heel veel andere bekende artiesten!  Megan & Liz - Are you happy now?


Lots of Love,
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten