zaterdag 8 oktober 2011

RANDOM ♥

Tumblr_ls9t33ua2h1qkc02vo1_500_large


Hi !
Pfff, wat een vreselijk weer is het de laatste dagen! Alleen maar regen en kou, vooral als je s' morgens om 7 uur op de fiets zit! Maar eigenlijk heb ik super zin in de winter, ik vind dat seizoen altijd zo gezellig. En handschoenen en mutsen! Ik heb handschoenen waarmee je nog kan smsen, I know, shame on me, maar ik ben gewoon verslaafd aan m'n blackberry!<3 Vind het helemaal niet leuk dat m'n gratis internet is verlopen! :(

Tumblr_ls5ic1dtyx1qhkxruo1_500_large

Ook heb ik bijna schoolfeest! Donderdag 13 oktober is het. En Halloween is het thema..  Ik ben van plan om vanavond een halloween tutorial te maken! Dus binnenkort zullen jullie wel te zien krijgen, als het lukt ten minste.

Tumblr_llny9cftdu1qgxdg4o1_500_large

En ook blog ik al meer dan een jaar (augustus '10). Dat vind ik nog steeds onwerkelijk als ik dingen van nog maar een jaar geleden zie. Deze blog heb ik nu al 2 maanden.

D8a2c33aa5f8_large

En natuurlijk heb ik ook bijna herftvakantie!<3 Dat betekent dus dat ik alweer bijna 7 weken op school zit! Ik weet nog zo goed dat ik in groep 8 zat, alsof het gisteren was, ik weet nog precies hoe de musical ging en wat ik moest zeggen, maar dat waren ook maar 6 'zinnetjes' die zo kort waren dat je ze geen eens een zin kon noemen. :(


Nou dat was mijn random artikeltje.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten