zondag 2 oktober 2011

OOTD Rock Time


Mensen verklaarden me echt voor gek toen ik met het warme zomerweer met deze kleding ging lopen, maar ik wilde gewoon graag wat van mijn nieuwe kleren aan! Ik draag hier een groot oversized shirt met een rokje legging en laarsjes. Het shirt was eigenlijk niet zo oversized bedoelt, maar toen ik niet oplette heb ik een te groot shirt gepakt, hahah ja ik ben niet zo slim.


In fotograferen ben ik ook niet zo goed! Wat een vreselijke foto!, maar ik wilde gewoon een foto van dichterbij maken en laten zien dat ik wel degelijk oorbellen in heb!




Kettinkje wat ik om had. <3


Close-up van m'n laarzen. Studs bovenaan!:)


Bril-Coolcat-€9,99
Oorbellen-Primark-Set van 12 €3,-
Ketting-Primark-€3,-
Trui-Primark-€7,90
Rokje-?-Gekregen
Legging-Primark-€4,-
Schoenen-Primark-€15,-

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten